Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής με 3-1 σετ διατηρώντας το αήττητο στην Α1 Γυναικών
Νικητής στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής της Α1 γυναικών που διεξήχθη το απόγευμα του Σαββάτου στο κλειστό της Κυψέλης αναδείχθηκε ο Ολυμπιακός με 3-1 σετ πετυχαίνοντας την όγδοη νίκη σε ισάριθμους αγώνες.
Οι δύο ομάδες διατηρούσαν το αήττητο με εφτά νίκες σε ισάριθμους αγώνες με τις νταμπλούχες να έχουν το απόλυτο στα σετ υπέρ (21-0).
Στο πρώτο σετ οι γηπεδούχες με όπλο την πολύ καλή τους άμυνα πήραν ένα ελαφρύ προβάδισμα το οποίο μπόρεσαν να διατηρήσουν στην περισσότερη διάρκειά του. Οι «ερυθρόλευκες», όμως, έκαναν την αντεπίθεσή τους στο 19-15 και με ένα σερί τεσσάρων πόντων ισοφάρισαν, φέρνοντας το σετ στα… ίσια. Το σετ πήγε πόντο – πόντο με τις φιλοξενούμενες να βρίσκουν τις λύσεις και να περνάνε μπροστά στο σκορ (22-23), όμως οι αθλήτριες του Γιώργου Ρούσση απάντησαν γρήγορα και έκαμψαν την αντίσταση του Ολυμπιακού επικρατώντας με 27-25. Αυτή ήταν η πρώτη απώλεια σετ της ομάδας του Ντάρκο Κοβάσεβιτς στο φετινό πρωτάθλημα.
Στο δεύτερο σετ οι «πράσινες» μπήκαν με την ίδια φόρα και με πολύ καλές επιθέσεις, αλλά και εκπληκτική άμυνα δημιούργησαν μικρή διαφορά (7-3). Όμως, οι φιλοξενούμενες βρήκαν ξανά τις λύσεις και με ένα σερί 4-0 κράτησαν αμφίρροπο το σετ. Ο αγώνας συνεχίστηκε στους ίδιους ρυθμούς με τις γηπεδούχες να παίρνουν τον πόντο και τις νταμπλούχες να απαντούν αμέσως. Το τεχνικό τάιμ άουτ βρήκε το «τριφύλλι με προβάδισμα ενός πόντου (16-15). Οι δύο ομάδες έδωσαν σκληρή μάχη για το σετ, με τον Ολυμπιακό να περνάει μπροστά στο σκορ (19-21), αλλά και τις αθλήτριες του Ρούσση να ισοφαρίζουν (21-21). Οι γηπεδούχες βρέθηκαν στη θέση να αμύνονται για το σετ (24-25), όμως κατάφεραν να «σώσουν» τον πόντο. Ωστόσο, οι παίκτριες του Ολυμπιακού διατήρησαν την ψυχραιμία τους, πήραν δύο σερί πόντους και έκαναν το 1-1.
Οι νταμπλούχες συνέχισαν με την ίδια ταχύτητα και το τεχνικό τάιμ άουτ του τρίτου σετ τις βρήκε να προηγούνται με 5-2. Όμως, οι γηπεδούχες με… γιγαντιαία άμυνα επέστρεψαν στο σετ και έκαναν το 5-5. Ο Ολυμπιακός απάντησε γρήγορα και εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στην άμυνα των κοριτσιών του Ρούσση παίρνοντας μεγάλο προβάδισμα (8-14). Ο Ολυμπιακός διεύρυνε τη διαφορά (12-20) και όλα έδειχναν πως θα έπαιρνε το σετ, πράγμα που επιβεβαιώθηκε, καθώς οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν με 25-16.
Οι γηπεδούχες άφησαν πίσω τους το χαμένο τρίτο σετ και μπήκαν δυναμικά στο τέταρτο με σερί 3-0. Αυτό δεν φάνηκε να είναι πρόβλημα για τις νταμπλούχες, καθώς με σωστές επιλογές και εκμεταλλευόμενες τα λάθη των αντιπάλων τους έκαναν το 7-7. Οι αθλήτριες των δύο ομάδων τα… έδωσαν όλα για όλα, όμως η πλάστιγγα έγειρε και πάλι για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήρε μικρό προβάδισμα (15-18), όμως το «τριφύλλι» με καθαρό μυαλό δεν άφησαν να… ξεφύγει το σκορ (17-18). Το… θρίλερ συνεχίστηκε, οι «ερυθρόλευκες» έκαναν έφτασαν ξανά στο +3 (18-21), οι γηπεδούχες απάντησαν (21-22), όμως ο Ολυμπιακός βρέθηκε μία… ανάσα πριν τη νίκη (21-24). Με την Τσίμα να σερβίρει για την επικράτηση ο Ολυμπιακός ήταν ο νικητής του ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής με 3-1 σετ.
Τα σετ: 1-3 (27-25, 26-24, 25-16, 21-25)
Σάββατο 5 ΔεκεμβρίουΑ1 βόλεϊ Γυναικών8η αγωνιστική
ΑΕΚ – ΑΣ Άρης 1-3 (21-25, 29-27, 23-25, 21-25)
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 1-3 (27-25, 24-26, 16-25, 21-25)
Πανναξιακός – Λαρισαϊκός 3-1 (17-25, 25-10, 25-08, 25-23)
ΑΠΣ Αίας – ΑΟ Μαρκόπουλου 3-0 (25-12, 25-16, 25-22)
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός 1-3 (27-25, 24-26, 16-25, 21-25)
Πανναξιακός – Λαρισαϊκός 3-1 (17-25, 25-10, 25-08, 25-23)
ΑΠΣ Αίας – ΑΟ Μαρκόπουλου 3-0 (25-12, 25-16, 25-22)
πηγή: sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.