Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Η ΔΕΗ ξακαθαρίζει ότι δεν τίθεται θέμα πώλησης μονάδων παραγωγής

Η ΔΕΗ επιδιώκει επιχειρηματικές συνεργασίες με ισχυρές εταιρείες όπως τα ΕΛΠΕ και εργάζεται γι' αυτές. Ωστόσο η πώληση μονάδων παραγωγής σε οποιονδήποτε είναι εκτός του σχεδιασμού της. Αυτό τονίζεται σε... 
ανακοίνωση της ΔΕΗ με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου, σύμφωνα με τα οποία ανώτατα στελέχη των «Ελληνικών Πετρελαίων» παρουσίασαν τη στρατηγική επιλογή της εταιρείας για εμπλοκή της στον τομέα ηλεκτρικής ενέργειας.




Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/12/blog-post_659.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.