Xαμός έγινε στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης λίγο μετά τις 19.00 κατά την άφιξη της αποστολής του Ολυμπιακού, που το Σάββατο (19/12, 19:30) αντιμετωπίζει την Καλλονή για την 15η αγωνιστική της Σούπερ Λίγας.
Εκατοντάδες οπαδοί των "ερυθρολεύκων" με καπνογόνα υποδέχτηκαν τους Πειραιώτες και αποθέωσαν ξεχωριστά έναν-έναν τους ποδοσφαιριστές, με τον Μάρκο Σίλβα πάντως να έχει την τιμητική του και να ακούει συνθήματα για πολύχρονη παραμονή του στον πάγκο.
Για τους καινούριους στην ομάδα ήταν πρωτόγνωρο το σκηνικό στο "Οδυσσέας Ελύτης", αλλά όσοι ήταν πέρσι τέτοια εποχή στο ταξίδι στην Λέσβο, δεν είχαν ξεχάσει ότι οι Ολυμπιακοί του νησιού είχαν φροντίσει και τότε να δημιουργήσουν μία εκρηκτική ατμόσφαιρα στο αεροδρόμιο.
Εκατοντάδες οπαδοί των "ερυθρολεύκων" με καπνογόνα υποδέχτηκαν τους Πειραιώτες και αποθέωσαν ξεχωριστά έναν-έναν τους ποδοσφαιριστές, με τον Μάρκο Σίλβα πάντως να έχει την τιμητική του και να ακούει συνθήματα για πολύχρονη παραμονή του στον πάγκο.
Για τους καινούριους στην ομάδα ήταν πρωτόγνωρο το σκηνικό στο "Οδυσσέας Ελύτης", αλλά όσοι ήταν πέρσι τέτοια εποχή στο ταξίδι στην Λέσβο, δεν είχαν ξεχάσει ότι οι Ολυμπιακοί του νησιού είχαν φροντίσει και τότε να δημιουργήσουν μία εκρηκτική ατμόσφαιρα στο αεροδρόμιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.