Ιδιαίτερα χαρούμενος για το γκολ που σημείωσε και χάρισε τελικά τη νίκη στον Ολυμπιακό εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Ιντέγε Μπράουν, που μεταξύ άλλων τόνισε πως αυτό το βράδυ το αφιερώνει και στον εαυτό του.
Σε πελάγη ευτυχίας πετάει ο Ιντέγε για το γκολ που σημείωσε κόντρα στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ, χαρίζοντας έτσι ένα σπουδαίο διπλό στον Θρύλο μέσα στην Κροατία.
Μάλιστα ο Νιγηριανός επιθετικός σε δηλώσεις του ανέφερε πως η ομάδα πρέπει να συνεχίσει έτσι για να πάρει τελικά την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/46632/intege-skorarame-tin-katallili-stigmi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.