Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Ιντέγε: «Σκοράραμε την κατάλληλη στιγμή»



Ιδιαίτερα χαρούμενος για το γκολ που σημείωσε και χάρισε τελικά τη νίκη στον Ολυμπιακό εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Ιντέγε Μπράουν, που μεταξύ άλλων τόνισε πως αυτό το βράδυ το αφιερώνει και στον εαυτό του.
Σε πελάγη ευτυχίας πετάει ο Ιντέγε για το γκολ που σημείωσε κόντρα στη Ντιναμό Ζάγκρεμπ, χαρίζοντας έτσι ένα σπουδαίο διπλό στον Θρύλο μέσα στην Κροατία.

Μάλιστα ο Νιγηριανός επιθετικός σε δηλώσεις του ανέφερε πως η ομάδα πρέπει να συνεχίσει έτσι για να πάρει τελικά την πρόκριση στην επόμενη φάση.




Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/46632/intege-skorarame-tin-katallili-stigmi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.