Ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς, δεσμεύτηκε στη Βουλή ότι η κυβέρνηση θα επιδιώξει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση και συνεννόηση, δεχόμενη όλες τις θετικές παρατηρήσεις, ώστε το νομοσχέδιο για τα ΜΜΕ να συγκεντρώσει…
τη μέγιστη δυνατή πλειοψηφία.
Στην τοποθέτησή του, στη συνεδρίαση των αρμόδιων κοινοβουλευτικών Επιτροπών που επεξεργάζονται το νομοσχέδιο, ο υπουργός Επικρατείας επισήμανε, ωστόσο, ότι δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί το «επιχείρημα» ότι το σήμα είναι ψηφιακό, οποιοσδήποτε μπορεί να εκπέμπει και άρα δεν υπάρχει ανάγκη για δημοπρασία καθώς -όπως τόνισε χαρακτηριστικά- αυτό ισοδυναμεί με έκκληση στην κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο.
«Ο ελληνικός λαός, η κοινοβουλευτική πλειοψηφία και η κυβέρνηση δικαιούται να γνωρίζει αν υπάρχει αυτή η παραίνεση» είπε και ξεκαθάρισε εάν «δεν ισχύει αυτό, θα είμαστε στη διάθεση όλων για να συζητήσουμε το πώς μπορεί να βελτιωθεί».
«Θα πρέπει με λεπτομέρεια να συζητήσουμε για το τι μπορεί και τι πρέπει να ενσωματωθεί, και σε κλίμα ευρύτατων συναινέσεων. Είναι εφικτή μία συναίνεση πέραν της κυβερνητικής πλειοψηφίας, και μπορούμε να συζητήσουμε πώς μπορούμε να έχουμε το βέλτιστο νομοθετικό αποτέλεσμα» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.