Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες


Μετά από σκληρές συγκρούσεις μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες με τίτλο... 
«Αδειοδότηση παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής εκπομπής ελεύθερης λήψης» τόσο επί των άρθρων όσο και επί του συνόλου.


Σημειώνεται πως η ψηφοφορία ήταν ονομαστική για 35 άρθρα του νομοσχεδίου, κατόπιν αιτήματος που κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία νωρίς το απόγευμα.

Με διευρυμένη πλειοψηφία - καθώς πλην της κυβερνητικής πλειοψηφίας, υπερψήφισαν η Δημοκρατική Συμπαράταξη και το Ποτάμι - «πέρασαν» τα άρθρα 11, 12, 14 και 16.

Με τα άρθρα 11 και 12 ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν τη διαδικασία και τους όρους προκήρυξης των αδειών από το ΕΣΡ. Το άρθρο 14 αφορά στους όρους χορηγούμενων αδειών και το άρθρο 16 αφορά στη σύσταση της ανώνυμης εταιρείας συνδεδεμένης με την ΕΡΤ.

Τα υπόλοιπα άρθρα, ψηφίστηκαν με 154 ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ (απουσίασε ο αν. υπουργός Περιβάλλοντος Γ. Τσιρώνης), ενώ στο άρθρο 21 προστέθηκαν και οι ψήφοι του Ποταμιού. Επίσης τα άρθρα 41 και 42 έλαβαν μία επιπλέον ψήφο, από αυτή της κυβερνητικής πλειοψηφίας (της Κατερίνας Μάρκου από το Ποτάμι).




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/10/blog-post_3315.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.