Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

ΑΕΚ: Ξέσπασε στον Ηρακλή


Ξέσπασε η ΑΕΚ μετά την ήττα απ'τον Ολυμπιακό. Η Ένωση επικράτησε 5-1 του Ηρακλή στο ντεμπούτο του Μανωλά στον πάγκο της και πάει με ανεβασμένο το ηθικό στο ντέρμπι με Παναθηναϊκό.



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/310304/apo-4ara-se-5ara-tha-petaei

Φωτό από: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.