Καλή διάθεση και όρεξη στην προπόνηση της Εθνικής
Η Εθνική ομάδα προπονήθηκε το απόγευμα της Κυριακής (13/09) στο «Palais Des Sports Saint-Sauver» και όχι στο «Πιέρ Μορουά» ενόψει της μεγάλης αναμέτρησης με την Ισπανία για τα προημιτελικά του Ευρωμπάσκετ.
Αποστολή στη Λιλ: Σπύρος Καβαλιεράτος
Οι διεθνείς είχαν πολύ καλή διάθεση και όλα κύλησαν χωρίς απρόοπτα για την ομάδα του Φώτη Κατσικάρη, που είναι προσηλωμένη στο δύσκολο ματς με τους Ισπανούς, οι οποίοι σε αντίθεση με την ελληνική ομάδα, την Κυριακή προτίμησαν να χαλαρώσουν.






















Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.