Έτοιμοι για... μάχη οι Ισπανοί
Έτοιμοι για… πόλεμο είναι άπαντες στο στρατόπεδο της Ισπανίας, κάτι που φαίνεται και από τα λεγόμεα του Φελίπε Ρέγιες, ο οποίος τόνισε πως όλοι οι παίκτες του Σέρτζιο Σκαριόλο θα θέλουν να αγωνιστούν την Τρίτη (15/09).
Αρχικα, ο Ισπανός φόργουορντ δήλωσε: «Δύο μέρες έμειναν, έτσι θα είναι καλό να αναρρώσουν όσοι έχουν τραυματισμούς. Την Τρίτη έχουμε έναν πόλεμο ενάντια σε μια μεγάλη ομάδα, που δεν έχει χάσει ακόμα και παίζει καλό μπάσκετ. Θα είναι δύσκολο και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Το παιχνίδι της Τρίτης είναι αυτό που κάθε παίκτης θέλει να παίξει και να βοηθήσει την ομάδα του με οποιονδήποτε τρόπο. Η Ελλάδα έχει ένα καλό σύνολο με καλούς παίκτες σε όλες τις θέσεις. Και οι δύο ομάδες έχουν υψηλό κίνητρο, γνωρίζουμε τι διακυβεύεται και δεν έχει σημασία τι έχει συμβεί στο παρελθόν. Η Ελλάδα κάνει ένα καλό τουρνουά, έχει καλή άμυνα και ακόμα δεν έχει χάσει».
Σχετικά με τα προβλήματα τραυματισμών επεσήμανε: «Είμαστε μια χαρά, πέραν κάποιων μυϊκών προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε. Την Τρίτη θα θέλουν όλοι να παίξουν. Ο Πάου είναι ήσυχος, προσπαθεί να δει αν θα προπονηθεί αύριο».
πηγή: sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.