Η Μαίρη Συνατσάκη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Happy Day στον Alpha", κατά τη διάρκεια της ημέρας θετικής ενέργειας, για τη νέα εκπομπή που θα παρουσιάσει, μαζί με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο στον ΑΝΤ1.
«Θα είμαστε με τον Δημήτρη, σε μία εκπομπή που τώρα στήνουμε και προετοιμάζουμε και ετοιμάζουμε... Είναι μεγάλο ευτύχημα που θα είμαστε μαζί με τον Δημήτρη, είμαστε 10 χρόνια φίλοι... Ανυπομονώ για τη φετινή σεζόν περισσότερο από ποτέ...» είπε η παρουσιάστρια, ενώ τόνισε πως θέλουν η εκπομπή τους να αφορά όλους τους ανθρώπους που έχουν μία διάθεση να χαμογελάνε.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/387797/mairi-synatsaki-anypomono-gia-ti-fetini-sezon-perissotero-apo-pote-video
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.