«Πιστεύω ότι η δική μου υποψηφιότητα είναι κάτι που έλειπε», τόνισε ο βουλευτής και υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στον Realfm 97,8 ο Άδωνις Γεωργιάδης.
«Συμβολίζει τη δυνατότητα της μεγάλης μας παρατάξεως να είναι ανοιχτή προς τον κόσμο. Ένας άνθρωπος που μέχρι πριν από μερικά χρόνια δεν ήταν καν στη ΝΔ, να μπορεί μετά από 6-7 χρόνια να είναι βουλευτής της, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, υπουργός της και γιατί όχι και αρχηγός της.
Εγώ θέλω μια ΝΔ που θα δείχνει στον κόσμο αυτό που πραγματικά πρέπει να είναι: Μια μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη, ανοιχτή, που νοιάζεται για τα προβλήματα του κόσμου», πρόσθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός.
«Όποιος βγαίνει σε μια εκλογική διαδικασία βγαίνει για να κερδίσει. Κι εγώ βγαίνω για να κερδίσω» και συμπλήρωσε:
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/politiki/item/124820-gewrgiadis-real

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.