Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Απεργία την Τετάρτη στα πρακτορεία διανομής Τύπου


Την κήρυξη 24ωρης προειδοποιητικής απεργίας αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Προσωπικού Πρακτορείων Εφημερίδων Αθηνών, από την προσεχή Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου ώρα 17:00, έως την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου ώρα 17:00.


Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/media/arthro/1968805/apergia-tin-tetarti-sta-praktoria-dianomis-tipou

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.