Μετά την άφιξη του Μανουέλ Ντα Κόστα, το μεσημέρι της Δευτέρας, σειρά παίρνει το μεσημέρι της Τρίτης, στις 14:45 μέσω Μονάχου, η άφιξη του Σεμπά, ο οποίος έρχεται στην Αθήνα προκειμένου να υπογράψει το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό.
Έντονη είναι η μεταγραφική κινητικότητα στο Λιμάνι αυτήν την εβδομάδα καθώς εντός της ημέρας καταφθάνει στην Ελλάδα ο νεαρός Βραζιλιάνος, ο οποίος αναμένεται να αποτελέσει τον εκλεκτό του Σίλβα στο αριστερό άκρο της επίθεσης. Όπως επιβεβαίωσε την Δευτέρα και ο πρόεδρος της Εστορίλ, η συμφωνία με τον Ολυμπιακό επετεύχθη και πλέον ο παίκτης είναι έτοιμος να υπογράψει συμβόλαιο διάρκειας 4 ή 5 ετών με τους «ερυθρόλευκους». Ο 23χρονος αποτελεί ακόμα μία προσωπική επιλογή του Μάρκο Σίλβα και αναμένεται να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ποιότητα στα άκρα της επίθεσης καθώς αποτελεί έναν παίκτη στο στιλ του Πάρντο, ο οποίος έχει καταφέρει να ξεχωρίσει κατά την διάρκεια της προετοιμασίας της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.