Υποτονικό παραμένει το κλίμα στο χρηματιστήριο Αθηνών, με τον Γενικό Δείκτη ωστόσο να κινείται πτωτικά, ύστερα από ξεκίνημα σε θετικό έδαφος.
Παρά το γεγονός ότι ο τζίρος παραμένει πολύ χαμηλός εν μέσω καλοκαιρινής περιόδου, οι τράπεζες δέχονται πολύ μεγάλο πλήγμα, μετά και τις πληροφορίες ότι από το bail in των τραπεζών θα επιβαρυνθούν οι μέτοχοι και οι ομολογιούχοι υψηλής εξασφάλισης (senior bond holders).
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/501401/hrimatistirio-stasi-anamonis-stis-680-monades-gia-tis-politikes-exelixeis/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.