Στο ποσοστό της ύφεσης και το ύψος του πλεονάσματος φαίνεται ότι έχουν συμφωνήσει Αθήνα και πιστωτές, στις μαραθώνιες διαπραγματεύσεις που διεξάγονται και σήμερα ανάμεσα στους...
Τσακαλώτο και Σταθάκη με το κουαρτέτο των θεσμών. Σύμφωνα με πληροφορίες από την ελληνική πλευρά, το μακροοικονομικό επί τη βάση του νέου μνημονίου, προβλέπει ύφεση 2,1%-2,3% του ΑΕΠ φέτος και μηδενικό πρωτογενές πλεόνασμα για το 2015.
Ωστόσο, παραμένουν οι αποστάσεις όσον αφορά την απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας που είναι στα προαπαιτούμενα μέτρα, με την πλευρά των δανειστών να ζητεί να συμπεριληφθεί ως δέσμευση στο εν λόγω κείμενο.
Σημαντικές διαφορές υπάρχουν και στο ζήτημα των «κόκκινων» δανείων. Ειδικότερα, η κυβέρνηση ζητά να υπάρξει φορέας διαχείρισης των «κόκκινων» δανείων, ενώ διαφωνεί κάθετα με την απαίτηση των δανειστών να επιτραπεί η πώλησή τους σε ξένα funds.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/08/blog-post_274.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.