Σε ένα φιλικό που τα είχε όλα ο Ολυμπιακός επικράτησε της Μπεσίκτας με σκορ 2-1, με τον Φινμπόγκασον να βάζει το πρώτο του γκολ με την φανέλα του Θρύλου και τον Γιάννη Μανιάτη να επιστρέφει, ύστερα από τον σοβαρό τραυματισμό του.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.