Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Άνοιξε σήμερα το Χρηματιστήριο με μεγάλες απώλειες


ΑΝΕΜΕΝΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΡΑΧ
Άνοιξε και επαναλειτουργεί εδώ και λίγη ώρα τοΧρηματιστήριο, ξεκίνησε με αναμενόμενη μεγάλη πτώση που όσο θα περνάει η ώρα ο Γενικός Δείκτης θα μαζύει τις απώλειες. Αυτή την ώρα, ο Γενικός Δείκτης κινείται στις 615 μονάδες με πτώση 22,82%. Οι... 
συναλλαγές είναι μόλις 3 εκατ. ευρώ καθώς στις περισσότερες μετοχές δεν υπάρχουν αγοραστές. Για παράδειγμα, η Εθνική κλείδωσε με τζίρο μόλις 466 χιλ. ευρώ, η Eurobank με 30 χιλ. ερώ και η Πειραιώς με 17 χιλ. ευρώ.



ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2015/08/22.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.