Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Τι συμβαίνει με το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1; Πότε θα βγει ξανά στον "αέρα";


24ωρη απεργία μέχρι το πρωί της Τρίτης έχει προκηρύξει η ΕΤΙΤΑ...

Μετά από τρεις συνεχόμενες μέρες χωρίς δελτία ειδήσεων, σήμερα Δευτέρα, ο ΑΝΤ1 θα κάνει προσπάθεια να βγάλει το κεντρικό δελτίο στον αέρα. Όπως διαβάζουμε στο zappit.gr, oι δημοσιογράφοι του σταθμού έχουν ενημερωθεί ότι εργάζονται σήμερα κανονικά, ενώ, την ίδια στιγμή, η ΕΤΙΤΑ (Ένωση τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής) έχει προκηρύξει 24ωρη απεργία από τις 6 το πρωί της Δευτέρας μέχρι τις 6 το πρωί της Τρίτης 4 Αυγούστου.






Περισσότερα στο www.sportdog.gr

Πηγή: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.