24ωρη απεργία μέχρι το πρωί της Τρίτης έχει προκηρύξει η ΕΤΙΤΑ...
Μετά από τρεις συνεχόμενες μέρες χωρίς δελτία ειδήσεων, σήμερα Δευτέρα, ο ΑΝΤ1 θα κάνει προσπάθεια να βγάλει το κεντρικό δελτίο στον αέρα. Όπως διαβάζουμε στο zappit.gr, oι δημοσιογράφοι του σταθμού έχουν ενημερωθεί ότι εργάζονται σήμερα κανονικά, ενώ, την ίδια στιγμή, η ΕΤΙΤΑ (Ένωση τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Αττικής) έχει προκηρύξει 24ωρη απεργία από τις 6 το πρωί της Δευτέρας μέχρι τις 6 το πρωί της Τρίτης 4 Αυγούστου.
Περισσότερα στο www.sportdog.gr
Πηγή: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.