Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

"Βόμβα" στα Ελληνικά ΜΜΕ - Έρχονται μεγάλες αναταράξεις...



Αύριο ή μεθαύριο κατατίθεται το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές συχνότητες...

Σύμφωνα με την Κυβέρνηση θα καθαρίσει το τοπίο, ενώ ο αριθμός των τηλεοπτικών συχνοτήτων θα μειωθεί δραστικά!

Θα προκύψουν θεματικές τηλεοπτικές συχνότητες και τοπικής εμβέλειας κανάλια.

Αναμένονται μεγάλες αναταράξεις!



ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/07/blog-post_4532.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.