«Δεν είναι η μάχη που θέλαμε, είναι η μάχη όμως που θα κερδίσουμς», τόνισε ο επικεφαλής του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης, ξεκινώντας την τοποθέτησή του στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματός του που έγινε, στη Βουλή, λίγο πριν ξεκινήσει η συνεδρίαση για την έγκριση της πρότασης της κυβέρνησης για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.
«Η απόφαση του κ. Τσίπρα να θέσει σε αμφιβολία την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας είναι το μεγάλο του λάθος που δε θα του το συγχωρέσει ούτε σήμερα ο ελληνικός λαός ούτε αύριο η ιστορία», πρόσθεσε ο επικεφαλής του Ποταμιού και τόνισε ότι «θα πρέπει ήδη να προβληματίζεται που την απόφασή του έχουν χειροκροτήσει προς στιγμήν η Χρυσή Αυγή και βέβαια οι ΑΝΕΛ».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/1856628/theodorakis-thetoun-se-amfivolia-tin-evropaiki-mas-poria

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.