Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΔΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ


Τη δική τους άποψη εξέφρασαν οι «Ποδέμος» σχετικά με την διεξαγωγή δημοψηφίσματος στην Ελλάδα
Μέσω τουίτερ έγραψαν: “Δημοκρατία σημαίνει να αποφασίζει ο λαός και ως προς τα θεμελιώδη οικονομικά ζητήματα. Η γενναία ελληνική κυβέρνηση δίνει το λόγο στο λαό της”.




http://www.crashonline.gr/ποδέμος-δημοκρατία-σημαίνει-να-αποφ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.