Ο Δημήτρης Δημητρίου κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 400μ. ελεύθερο!
Ο Έλληνας πρωταθλητής είχε προκριθεί στον τελικό με τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, κατάφερε όμως ν' ακολουθήσει το ρυθμό του Γερμανού Πάουλ Χέντσελ και με 3:52.57 να τερματίσει δεύτερος.
Αυτό ήταν το τέταρτο αργυρό μετάλλιο της Ελλάδας στο Μπακού και 7ο συνολικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.