Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Νέο μετάλλιο στο Μπακού!


Ο Δημήτρης Δημητρίου κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στα 400μ. ελεύθερο!

Ο Έλληνας πρωταθλητής είχε προκριθεί στον τελικό με τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, κατάφερε όμως ν' ακολουθήσει το ρυθμό του Γερμανού Πάουλ Χέντσελ και με 3:52.57 να τερματίσει δεύτερος.
Αυτό ήταν το τέταρτο αργυρό μετάλλιο της Ελλάδας στο Μπακού και 7ο συνολικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.