Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Μπαν Κι Μουν: Σώστε τους μετανάστες στη Μεσόγειο


Η διάσωση των μεταναστών στη Μεσόγειο είναι η προτεραιότητα, δηλώνει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν σήμερα, την επομένη της έναρξης από την ΕΕ μιας ναυτικής αποστολής κατά των διακινητών.
"Πρέπει να…
 σώσουμε τους ανθρώπους, αυτή είναι η ύψιστη προτεραιότητα", δήλωσε ο Μπαν ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του "για την εξέλιξη των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης στη Μεσόγειο".



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.