Η διάσωση των μεταναστών στη Μεσόγειο είναι η προτεραιότητα, δηλώνει ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν σήμερα, την επομένη της έναρξης από την ΕΕ μιας ναυτικής αποστολής κατά των διακινητών.
"Πρέπει να…
σώσουμε τους ανθρώπους, αυτή είναι η ύψιστη προτεραιότητα", δήλωσε ο Μπαν ενώπιον της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή του "για την εξέλιξη των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης στη Μεσόγειο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.