Από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο θα γίνει δεκτός αύριο το μεσημέρι στις 2 μ.μ. ο πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
Νωρίτερα σύσκεψη πολιτικών αρχηγών υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ακόμη και αύριο Δεύτερα, ζήτησε με ανακοίνωσή του το Ποτάμι, για να συζητηθεί η κατάσταση μετά το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις.
Καλεί τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο σε συνεννόηση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα να καλέσει το πρωί της Δευτέρας τους πολιτικούς αρχηγούς και να συζητήσουν τις τελευταίες εξελίξεις.
«Η χώρα πρέπει να μείνει όρθια μέσα στην Ευρώπη και αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους. Περιμένουμε την υπεύθυνη αντίδραση της πολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας της χώρας», αναφέρει η ανακοίνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.