Η κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος αποτελεί την καλύτερη επιβράβευση για τους παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου, όπως τόνισε ο προπονητής του Ολυμπιακού, επισημαίνοντας πως η προσπάθεια και η δουλειά που έγινε την φετινή σεζόν ανταμείφθηκε με τον καλύτερο τρόπο.
Τον ενθουσιασμό του για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος εξέφρασε ο Γιάννης Σφαιρόπουλος, ο οποίος συνεχάρη τους παίκτες του και ευχαρίστησε τους ιδιοκτήτες τη; ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στα πράγματα που άλλαξε από την στιγμή που ανέλαβε την ομάδα ενώ αναφέρθηκε και στους τρόπους που αντιμετώπισε φέτος ο Ολυμπιακός τον Παναθηναϊκό
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/40624/sfairopoulos-o-titlos-epivraveyei-tin-prospatheia-ton-paikton

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.