Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

«Λύνει το συμβόλαιό του και έρχεται στον Ολυμπιακό»


Τελειωμένη θεωρείται στην Πορτογαλία η υπόθεση του Μάρκο Σίλβα και όπως χαρακτηριστικά τονίζεται, ο 38χρονος τεχνικός θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού, μόλις λύσει το συμβόλαιό του με την Σπόρτιγνκ.
Ο Πορτογάλος τεχνικός φαίνεται πως είναι ο εκλεκτός για τον «ερυθρόλευκο» πάγκο, κάτι που επισημαίνεται και στην πατρίδα του, ενώ και η ΠΑΕ Ολυμπιακός επιβεβαιώνει πως βρίσκεται σε προχωρημένες επαφές μαζί του.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.