Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Σακελλαρίδης: Καταθέσαμε τις προτάσεις και αναμένουμε τους θεσμούς





Την επίσημη απάντηση των θεσμών στις...
προτάσεις της Ελλάδας αναμένει η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γαβριήλ Σακελλαρίδης.

«Η Ελληνική Κυβέρνηση έχει καταθέσει τις προτάσεις της και αναμένει με ενδιαφέρον την επίσημη απάντηση των θεσμών», είπε χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.





http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/06/blog-post_3885.html






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.