Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Για δεύτερη συνεχόμενη φορά η Σεβίλλη κάτοχος του Europa League!


Η Σεβίλλη σήκωσε για 2η φορά στο Europa League και για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν κατάκτησε με πανηγυρικό τρόπο το τρόπαιο.
Το συγκρότημα του Ουνάι Έμερι επιβλήθηκε με 3-2 της Ντνίπρο, στον τελικό της διοργάνωσης που έγινε στη Βαρσοβία κι «έγραψε ιστορία», καθώς πέρασε στην κορυφή των κατακτήσεων με 4 Κύπελλα (σε ισάριθμους τελικούς), έναντι τριών της Γιουβέντους, της Ίντερ και της Λίβερπουλ. Παράλληλα, οι Ανδαλουσιάνοι με τη νίκη τους στον τελικό εξασφάλισαν την απευθείας είσοδό τους στους χρυσοφόρους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ της περιόδου 2015/2016.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.