Σε παράσταση για έναν ρόλο μετέτρεψε τον πρώτο ημιτελικό των πλέι οφ του ελληνικού πρωταθλήματος με τον Άρη ο Ολυμπιακός, ο οποίος διέλυσε τους “κιτρινόμαυρους” στο ΣΕΦ με 98-53 και πήρε το προβάδισμα πρόκρισης στους τελικούς. Οι δύο ομάδες ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Παρασκευή (29/5) και πάλι στο στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/289525/steilte-apo-tora-teliko-ton-olympiako-na-teleionoyme

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.