Στην τεράστια ώθηση που έδωσε στους παίκτες κόντρα στην ΤΣΣΚΑ ο κόσμος του Ολυμπιακού που βρέθηκε στις εξέδρες στάθηκε ο Μπρεντ Πέτγουεϊ και ευχήθηκε το ίδιο να συμβεί και στον τελικό, κάνοντας τους «ερυθρολεύκους» να νιώσουν σαν να ήταν στο ΣΕΦ.
Ο Αμερικανός φόργουορντ του Ολυμπιακού μίλησε στην εφημερίδα «Γαύρος» τόσο για τον φοβερό ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ, όσο και για τον τελικό με τη Ρεάλ, στον οποίο μεγάλο ρόλο, σύμφωνα με την άποψή του, θα παίξουν τα ριμπάουντ και η καλή άμυνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.