Επιστολή στην Κριστίν Λαγκάρντ πριν βρεθούν τα 750 εκατ. για τη δόση της 12ης Μαΐου είχε στείλει ο Αλέξης Τσίπρας.
Την επιστολή του Αλέξη Τσιπρα προς την κ. Λαγκάρντ έφερε στο φως της δημοσιότητας η Καθημερινή της Κυριακής. Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο πρωθυπουργός με την επιστολή του διαμήνυε πως η Ελλάδα δεν μπορεί να αποπληρώσει τη δόση της 12 Μαΐου – ύψους 750 εκατομμυρίων ευρώ – εάν δεν αρθούν οι περιορισμοί της ΕΚΤ.
Την ύπαρξη της επιστολής φέρεται να αποκάλυψε η ίδια η κ. Λαγκάρντ την Πέμπτη, κατά την ενημέρωση του διοικητικού συμβουλίου του Ταμείου σχετικά με την Ελλάδα από τον Πόουλ Τόμσεν.
Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, η ύπαρξη της επιστολής επιβεβαιώθηκε από κύκλους του Μεγάρου Μαξίμου, διευκρινίζοντας πως ο πρωθυπουργός στο μήνυμά του αποτύπωσε την εικόνα που υπήρχε εκείνη τη στιγμή και τη γνωστή δύσκολη κατάσταση της ρευστότητας στην ελληνική οικονομία.
Η δόση, τελικά, καταβλήθηκε εγκαίρως χάρη στη χρήση αποθεματικών SDR (το ειδικό «αντι-νόμισμα» που χρησιμοποιεί το ΔΝΤ) που είχε η χώρα μας. Η επόμενη δόση προς το Ταμείο, ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ, είναι προγραμματισμένη για τις 5 Ιουνίου. Συνολικά τον Ιούνιο η Αθήνα θα πρέπει να καταβάλει πάνω από 1 δισ. ευρώ στο ΔΝΤ.
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/oikonomia/item/74577-tsipras-imf

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.