Για πρώτη φορά η ¨ομάδα διαπραγμάτευσης” συναντήθηκε στο ΥΠΟΙΚ και όχι…στο Μαξίμου, υπό την προεδρία του Α.Τσίπρα. Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα από τον Αμερικανό ΥΠΟΙΚ Τζακ Λιού στον Έλληνα Πρωθυπουργό, που του είπε πως: “πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε συμφωνία”.
Αναλυτικά στο http://www.makeleio.gr/?p=355847

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.