Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


Για πρώτη φορά η ¨ομάδα διαπραγμάτευσης” συναντήθηκε  στο ΥΠΟΙΚ και όχι…στο Μαξίμου, υπό την προεδρία του Α.Τσίπρα. Είχε προηγηθεί τηλεφώνημα από τον Αμερικανό ΥΠΟΙΚ Τζακ Λιού στον Έλληνα Πρωθυπουργό, που του είπε πως: “πρέπει να προχωρήσει άμεσα σε συμφωνία”. 




Αναλυτικά στο http://www.makeleio.gr/?p=355847

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.