Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

Σταματίνα Τσιμτσιλή για Ρέμο: «Δεν κάνει τηλεόραση, κάνει φιλανθρωπικό έργο»


Όσα είπε ο Αντώνης Ρέμος στην κάμερα του «Πρωινού» για τους έντεχνους καλλιτέχνες σχολίασε, το πρωί της Τετάρτης, η παρέα της Σταματίνας Τσιμτσιλή στο «Happy Day στον Alpha».
«Δεν κάνει τηλεόραση, κάνει φιλανθρωπικό έργο» ανέφερε με νόημα η γλυκιά παρουσιάστρια στους συνεργάτες της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.