Όσα είπε ο Αντώνης Ρέμος στην κάμερα του «Πρωινού» για τους έντεχνους καλλιτέχνες σχολίασε, το πρωί της Τετάρτης, η παρέα της Σταματίνας Τσιμτσιλή στο «Happy Day στον Alpha».
«Δεν κάνει τηλεόραση, κάνει φιλανθρωπικό έργο» ανέφερε με νόημα η γλυκιά παρουσιάστρια στους συνεργάτες της.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/380534/stamatina-tsimtsili-gia-remo-den-kanei-tileorasi-kanei-filanthropiko-ergo-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.