Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός!


Ο Ολυμπιακός ήταν για ακόμα ένα παιχνίδι καταιγιστικός και πέρασε ακόμα ένα ήρεμο απόγευμα, στο ΣΕΦ, κόντρα στον Άρη, τον οποίο συνέτριψε με 92-57 για το δεύτερο παιχνίδι των ημιτελικών, έκανε το 2-0 και ανηφορίζει στη συμπρωτεύουσα με σκοπό να φέρει εις πέρας τη “σκούπα” και να πάρει το εισιτήριο για τους τελικούς της Α1.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/289842/ekane-plaka-sto-sef-kai-synexizei-stin-thessaloniki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.