Έως τις 11 Ιουνίου η ΕΡΤ θα επαναλειτουργήσει, δήλωσε ο νέος πρόεδρός της, Διονύσης Τσακνής, σε συνάντηση που είχε το...
μεσημέρι με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ) Δημήτρη Κουμπιά και τον γενικό γραμματέα Γιώργο Σαββίδη, προσθέτοντας ότι για τη συγκεκριμένη ημερομηνία θα προγραμματιστούν και εορταστικές εκδηλώσεις.
Ήδη έχουν αρχίσει οι διεργασίες για τη στελέχωση της ΕΡΤ, η οποία θα ολοκληρωθεί μετά τις σχετικές εισηγήσεις προς το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάθεσης αιτήσεων επαναφοράς των εργαζομένων.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/05/11_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.