Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Διαφωνία βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με την επιλογή Ταγματάρχη στην ΕΡΤ


Την έντονη διαφωνία τους στη φημολογούμενη τοποθέτηση του Λάμπη Ταγματάρχη ως διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, εκφράζουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Αννέτα Καββαδία, Αγλαΐα Κυρίτση και Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης.
 Σε κοινή δήλωσή τους, οι τρεις βουλευτές, προερχόμενοι από το δημοσιογραφικό επιτελείο της ΕΡΤ, καλούν την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό να επανεξετάσει την απόφασή του επισημαίνοντας πως η επιλογή του κ. Ταγματάρχη «εγείρει τεράστιο προβληματισμό και ανησυχία στους ίδιους τους εργαζόμενους -που κράτησαν επί 23 μήνες ανοιχτή την ΕΡΤ και είναι αυτοί που, τελικά, θα αποτελέσουν τον καταλύτη για τη νέα ΕΡΤ που αξίζει η χώρα και η κοινωνία», ενώ ακόμη τονίζουν πως «τα μηνύματα που εκπέμπει στον λαό η εν λόγω επιλογή είναι αντιφατικά και αποπροσανατολιστικά».


Περισσότερα στο www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.