Επέστρεψε η Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Δευτέρας στην εκπομπή της, μετά τη γέννηση της κορούλας της.
Η λαμπερή παρουσιάστρια, πολύ ευτυχισμένη και εμφανώς συγκινημένη, ξαναβρέθηκε στο πλατό της εκπομπής της, φορώντας ένα μακρύ μπεζ φόρεμα.
Η Ελένη θέλησε να μιλήσει για λίγο μόνη της στους τηλεθεατές πριν πάει κοντά στους συνεργάτες της και να τους ευχαριστήσει για όλη την αγάπη που δέχτηκε.«Είμαι πάλι εδώ ε; Αυτά τα μαγικά πως τα κάνω τόσα χρόνια στη ζωή μου δεν ξέρω!» ξεκίνησε η παρουσιάστρια, ενώ ευχαρίστησε θερμά τους συνεργάτες της. «Ξέρω ότι σας έλειψα και ξέρω ότι τους έλειψα, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζετε αυτές τις μέρες δεν τις πήρα για να κάνω διακοπές, τουναντίον... Εσείς οι γυναίκες που έχετε αποκτήσει παιδί ξέρετε πως είναι όταν επιστρέφεις στο σπίτι με το μωρό σου, δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά μόνο αυτό και εσύ...».
«Φέτος η αγωνία μου ήταν πιο μεγάλη από οποιαδήποτε άλλη φορά στη ζωή μου» είπε στους τηλεθεατές, ενώ τους ευχαρίστησε που ποτέ δεν την έφεραν σε δύσκολη θέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.