Στην Αθήνα βρίσκεται πλέον η αποστολή του Ολυμπιακού, που επέστρεψε από τη Μαδρίτη και αρκετοί φίλοι της ομάδας βρέθηκαν στο αεροδρόμιο για να χειροκροτήσουν τους ΜΑΧΗΤΕΣ του Γιάννη Σφαιρόπουλου.
Ο Ολυμπιακός για άλλη μία χρονιά «τρέλανε» την μπασκετική Ευρώπη, παρ' ότι έχασε στον μεγάλο τελικό από την Ρεάλ Μαδρίτης, αφού απέκλεισε αρχικά την Μπαρτσελόνα με μειονέκτημα έδρας και στα ημιτελικά του Final 4 κέρδισε και την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Μάλιστα, την αποστολή της ομάδας υποδέχθηκαν κατά την άφιξή της στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» φίλοι του Ολυμπιακού που πήγαν στο αεροδρόμιο προκειμένου να δώσουν συγχαρητήρια στους παίκτες για την προσπάθεια τους και να τους ζητήσουν το πρωτάθλημα.
ΠΗΓΗ: http://www.redder.gr/mpasket/39148/epestrepsan-ta-palikaria

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.