Ο Παναθηναϊκός θέλει να «σπάσει» το συμβόλαιο, ο ΠΑΟΚ το σκέφτεται και η ΑΕΚ... έρχεται. Πού θέλουν να υπογράψουν όμως; Ιδού τα πρώτα σενάρια.
Νέα... φωτιά στην Σούπερ Λιγκ έβαλε η σημερινή συνεδρίαση, στην οποία και υπήρξε ψηφοφορία για την ανανέωση της σύμβασης για τα τηλεοπτικά δικαιώματα με τη Νοva για άλλα 2 χρόνια, δηλαδή από το 2017 έως το 2019.
Το «ναι» λοιπόν ήρθε άνετα, αφού από τις 14 ομάδες που ψήφισαν, 13 είπαν «ναι» και μόνο η Ξάνθη ήταν αρνητική, όμως η απουσία του Παναθηναϊκού και η στάση του ΠΑΟΚ που δεν ψήφισε (δεν είχε δικαίωμα, αλλά όπως διευκρίνισε δεν βιάζεται κιόλας), δείχνει ξεκάθαρα πως υπάρχει πλέον ρήγμα στην Λίγκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.