Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο για την επανασύσταση της ΕΡΤ.
H Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης (ΕΒΖ) και τις ληξιπρόθεσμες οφειλές κατατέθηκε ως αυτόνομο σχέδιο νόμου, προκειμένου να συζητηθεί εκτενώς, καθώς αφορά εκατοντάδες εργαζομένους στην ΕΒΖ καθώς και χιλιάδες πολίτες που θα ωφεληθούν από τη ρύθμιση των 100 δόσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.