Οι κυβερνήσεις της τελευταίας 25ετίας συντήρησαν σε καθεστώς ιδιότυπης νομιμοφάνειας τη λειτουργία των τηλεοπτικών σταθμών, σημειώνει ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, σε έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
Το έγγραφο διαβιβάστηκε μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νίκος Νικολόπουλος για την «ανάγκη αποκατάστασης της διαφάνειας στον τρόπο διάθεσης και εκμετάλλευσης των ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων», κάνοντας μνεία σε αποφάσεις του ΣτΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.