Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ελεονώρα Μελέτη: "Πλέον δεν χρειάζεται να κάνω αυτό που μου δίνουν!"


Στο ΕΓΩ μίλησε η λαμπερή Ελεονώρα Μελέτη.
Η εποχή των μεσημεριανών εκπομπών-με ό,τι αυτό συνεπάγεται-και των πρωινών έχει περάσει ανεπιστρεπτί ή παραμένουν στο βάθος επιθυμίες που ίσως πραγματοποιηθούν μελλοντικά;
 «Μέχρι στιγμής έχω περάσει πολύ όμορφα όλα αυτά τα χρόνια της τηλεοπτικής μου πορείας και όχι επειδή είμαι από τις ευνοημένες εκ του αποτελέσματος, αλλά γιατί φρόντιζα να διασκεδάζω πάντα αυτό που κάνω. Σήμερα, ωστόσο, είμαι από τις πλέον τυχερές -ίσως από τις ελάχιστες στον χώρο- γιατί κάνω σε απόλυτο βαθμό, χωρίς καμία αμφιβολία και ενδοιασμό, αυτό ακριβώς που θέλω, αυτό ακριβώς που ζήτησα και αυτό ακριβώς που ένιωθα και χρειαζόμουν. Και έτσι πορεύομαι. 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.