Ίλιγγο προκαλούν τα οικονομικά έσοδα της επόμενης τριετίας (2015-18) για τις ομάδες που θα συμμετέχουν στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, καθώς η συμμετοχή και μόνο στους ομίλους θα αποφέρει 12 εκ. ευρώ, από τα 8,6 που ήταν την προηγούμενη σεζόν!
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/281225/paizeis-champions-league-ploytizeis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.