Ο Γρηγόρης Γκουντάρας μίλησε στην εκπομπή "Ελένη" για την πρώτη συνάντηση των μεγαλύτερων παιδιών της Ελένης Μενεγάκη με την νεογέννητη αδερφούλα τους, όπως του την περιέγραψε η Ελένη.
Η πιο συγκινητική στιγμή, όπως είπε ο Γρηγόρης, ήταν όταν ο γιος της Ελένης, ο Άγγελος είδε για πρώτη φορά την αδερφή του. Ο γιος της παρουσιάστριας ντύθηκε πολύ επίσημα και πολύ σοβαρός, πήρε την μικρή στην αγκαλιά του και δεν την άφηνε.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/374695/i-tryferi-synantisi-toy-gioy-tis-elenis-aggeloy-me-tin-neogenniti-aderfoyla-toy-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.