Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Η τρυφερή συνάντηση του γιου της Ελένης, Άγγελου, με την νεογέννητη αδερφούλα του


Ο Γρηγόρης Γκουντάρας μίλησε στην εκπομπή "Ελένη" για την πρώτη συνάντηση των μεγαλύτερων παιδιών της Ελένης Μενεγάκη με την νεογέννητη αδερφούλα τους, όπως του την περιέγραψε η Ελένη.
Η πιο συγκινητική στιγμή, όπως είπε ο Γρηγόρης, ήταν όταν ο γιος της Ελένης, ο Άγγελος είδε για πρώτη φορά την αδερφή του. Ο γιος της παρουσιάστριας ντύθηκε πολύ επίσημα και πολύ σοβαρός, πήρε την μικρή στην αγκαλιά του και δεν την άφηνε.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.