Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Μπακογιάννη: Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να ξανασυσταθεί

Εκ νέου έθεσε θέμα ηγεσίας στη ΝΔ η γαλάζια βουλευτής

Για μία ακόμη φορά η Ντόρα Μπακογιάννη τάχθηκε υπέρ της διεξαγωγής έκτακτου συνεδρίου στη Νέα Δημοκρατία, θέτοντας εκ νέου θέμα ηγεσίας στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να ξανασυσταθεί» σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Μπακογιάνννη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΣΚΑΙ, τονίζοντας ότι «το κόμμα χρειάζεται νέους ανθρώπους στην ηγεσία και νέα στελέχη»

«Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να γυρίσει σελίδα» πρόσθεσε η βουλευτής της ΝΔ, τονίζοντας ότι «χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει», ενώ δεν παρέλειψε να σημειώσει ότι «εγώ θα στηρίξω την αλλαγή». 

Αναφερόμενη στον νυν πρόεδρο του κόμματος και πρώην πρωθυπουργό, η κ. Μπακογιάννη διευκρίνισε ότι «το πρόβλημα μου δεν είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Δεν κρατάς βεντέτες στην πολιτική. Το παρελθόν το έχει κλείσει. Εχω ξεπεράσει τα προσωπικά θέματα».

Όσον αφορά στις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις της κυβέρνησης με τους ευρωπαίους εταίρους, η Ντόρα Μπακογιάννη τόνισε ότι «η κυβέρνηση δεν έχει δημοκρατική εντολή για ρήξη».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.