Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

"Θα είναι μαύρη στάμπα στην ιστορία της ομάδας"

Ο Σέρχιο Μαρκαριάν τόνισε ξεκάθαρα στην συνέντευξη Τύπου ότι η Εθνική θα πρέπει να κερδίσει την Ουγγαρία, προκειμένου να μην κάνει πίσω βήματα στην σύγχρονη ιστορία της. Παράλληλα εξεφρασε την ικανοποίησή του για το πως ανταποκρίθηκαν οι παίκτες της Εθνικής στην προετοιμασία που έγινε στην Αυστρία. Ο Ουρουγουανός τεχνικός ξεκαθάρισε ότι ενδεχόμενος αποκλεισμός θα αποτελεί μαύρη σελίδα στην ιστορία της Εθνικής.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/280815/tha-einai-mayri-stampa-stin-istoria-tis-omadas

Φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.