Η αποστολή του Ολυμπιακού δεν συνοδεύτηκε τελικά από τον πρόεδρο της πειραϊκής ΠΑΕ, Βαγγέλη Μαρινάκη, για τη ρεβάνς με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Αντίθετα, την έκπληξη έκανε δίνοντας το «παρών» ο Ερίκ Αμπιντάλ, ο οποίος βρέθηκε μαζί τους Πειραιώτες.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/35690/me-ampintal-sto-oaka

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.