Συνηθίζουμε να υποδεχόμαστε την Άνοιξη με ελπίδα, ενθουσιασμό, χαρά, όνειρα, ευχές. Το ίδιο θα κάνουμε και φέτος, μαθαίνοντας να σκεφτόμαστε και να ζούμε θετικά.
Οι θετικές σκέψεις μας οδηγούν σε θετικές δράσεις και σταδιακά στην καθημερινή ευτυχία. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι αισιόδοξοι άνθρωποι ζουν περισσότερο και έχουν καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία από τους απαισιόδοξους ανθρώπους. Σταδιακά αποκτούν ψυχική ανθεκτικότητα που τους βοηθά να αντιμετωπίζουν καλύτερα τα πράγματα παρά τις δύσκολες συνθήκες, δίνοντας νόημα στη ζωή τους.
Εργαστήρι Θετικότητας λοιπόν!
«Σκέψου θετικά, ζήσε θετικά»
Συντονίστρια: Έρη Μπασιούκα – ψυχοθεραπεύτρια
9 & 23 Μαΐου 2015, ώρα 12:30
Η θετική σκέψη μαθαίνεται, όπως ακριβώς μαθαίνουμε να οδηγούμε, να περπατάμε και να μιλάμε. Το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος και εξάσκηση.
Πώς λοιπόν θα κάνουμε την αρχή;
Μέσω ενός πρωτότυπου κύκλου εργαστήριων, με τη βοήθεια της ειδικής ψυχοθεραπεύτριας Έρης Μπασιούκα.
Σε αυτό τον κύκλο εργαστηρίων θα ασχοληθούμε με τα θετικά συναισθήματα και πώς μπορούμε να μάθουμε να ζούμε με αυτά.
Πληροφορίες:
Ο μέγιστος αριθμός συμμετοχών είναι τα 25 άτομα και για αυτό θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας!
Το κάθε εργαστήρι είναι αυτοτελές και προτείνεται να παρακολουθήσετε όλο τον κύκλο των τριών αυτών συναντήσεων.
Κόστος συμμετοχής: 5 ευρώ
Περισσότερες πληροφορίες: 210 8613739 (ώρες γραμματείας ΔΕ-ΠΑ 11:00 – 17:00).
Περισσότερα στο http://www.entertv.gr/article/374221/skepsoy-thetika-zise-thetika-me-syntonistria-tin-eri-mpasioyka

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.