Ο κακός Παναθηναϊκός κόντρα στη Γαλατά των 7 παικτών και χωρίς... κόουτς, έκανε τα εύκολα-δύσκολα στο "Αμπντί Ιπεχτσί", αλλά κατάφερε με τα πολλά να πάρει τη νίκη με 84-86 και πλέον σκέφτεται την Άλμπα...
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/280715/psyxobgaltis-stin-poli
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/280715/psyxobgaltis-stin-poli

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.