Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Έκανε τα εύκολα δύσκολα αλλά έφυγε με νίκη απ΄ τη Πόλη

Ο κακός Παναθηναϊκός κόντρα στη Γαλατά των 7 παικτών και χωρίς... κόουτς, έκανε τα εύκολα-δύσκολα στο "Αμπντί Ιπεχτσί", αλλά κατάφερε με τα πολλά να πάρει τη νίκη με 84-86 και πλέον σκέφτεται την Άλμπα...




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/280715/psyxobgaltis-stin-poli

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.