Τον Μάρκο Σεφερλή συνάντησε στο πλατό του «Mega με μία» ο Πέτρος Φιλιππίδης το πρωί της Τρίτης.
Ο δημοφιλής ηθοποιός εξήγησε, μέσα σε όλα, πως αντιμετωπίζει την σκηνοθεσία στις δουλειές που αναλαμβάνει λέγοντας χαρακτηριστικά: «Για μένα πρωτοπορία δεν είναι αποδομώ και καταστρέφω κάτι».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/367514/petros-filippidis-gia-mena-protoporia-den-einai-apodomo-kai-katastrefo-kati-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.